1 Mayıs 2014 Perşembe

Elmalı Bisküvi

Değişik lezzetler denemeyi severim.. Beğendiğim tarifleri denerim ve bana lezzetli gelirse sık sık yapabilmek için ve misafirlerime sunabilmek için not ederim hemen defterime. Tabiki en önemlisi pratik tarifler olması... Netten buldum bu tarifi de. Sevgili Elif Hanım'ın bloğunda harika tarifler var. Bakmak isterseniz buradan ulaşabilirsiniz.
Gelelim benim denememe..  
Malzemeler: 3 adet yumurta, 2 çay bardağı şeker, 2 çay bardağı un,1 paket petibör bisküvi,3-4 adet elma,1 çay bardağı ufalanmış ceviz (orjinal tarifte fındık kullanılmış ama ben cevizi tercih ettim, evde olanı yani ), 1 portakal kabuğu rendesi,1,5 çay bardağı şeker,1 paket kabartma tozu,tarçın
Üzeri için: pudra şekeri
Yapılışı:
Bisküvileri yağladığınız tepsiye bir sıra halinde dizin. 
Yumurta ve şekeri çırpın iyice beyazlasın. Üzerine un,kabartma tozu ve portakal kabuğunu ekleyin ve karıştırın. Elmayı soyup dilimleyin,bisküvilerin üzerine bir sıra halinde dizin.
Bisküvilerin üzerine ufalanmış cevizi ve tarçını serpin.
 Hazırladığınız yumurtalı harcı elmaların üzerine dökün.
170 derece ısıtılmış fırında 30 dakika pişirin.
Fırından çıkınca biraz bekletin üzerine pudra şekeri serpin. 
Afiyet olsun.

14 yorum:

  1. ilk defa görüyorum bu tarifi .denenmesi gerekiyor diye düşünüyorum.bloguna pembe kreasyondaki yorumunda rastladım.bende beklerim.

    http://evimizinmarifetleri.blogspot.com.tr/
    https://www.facebook.com/Evimizinmarifetleri?ref=hl

    YanıtlaSil
  2. Deneyin gerçekten tavsiye ederim.. Hemen bakıcam bloğunuza. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. çok güzel bir tarif elmalı kek,pasta çok severim.. ellerinize sağlık.. bloguma beklerim canım sevgilerr

    YanıtlaSil
  4. merhaba , çok güzel görünüyor :) pembe kreasyonun etkinliği ile sizi tanıdım sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler sevindim beğeninize ve ziyaretinze

      Sil
  5. merhaba sizi Pembe Kreasyonun bloğunda keşfettim geldim ve yaptıklarınız işleri çok sevdim bende bloğuma beklerim sevgilerle..
    http://benimisimdikis.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  6. Ellerinize sağlik cok güzel gözüküyor. Ben de pembe kreasyondan buldum sizi. Takibe aldim. Sizi de beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Hemen geliyorum bloğunuza.

      Sil
  7. elmalı olan her şeye bayılırım... zamanında bende yapmıştım ama damak tadımıza pek uymadı nedense...
    pembe kreasyon aracılığıyla buradayım bende...
    sevgiler... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Tarif aynımıydı acaba bu gayet lezzetli oluyor ve özellikle çocuklar bayılıyor..

      Sil
  8. Çok pratik ve lezzetli görünüyor. Sizi izlemeye aldım. Ben de bloğuma beklerim.
    www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet denemenizi tavsiye ederim. Hemen takibe geliyorum.

      Sil