11 Ocak 2012 Çarşamba

Bir İstanbul Masalı

Hele birde profesyonel makinem olsa..... Çok seviyorum fotoğraf çekmeyi.
Yolda kavun almak için uğradığımız satıcıda çok hoş heykeller vardı. Bahçeli evim olsa muhakkak alırdım bunlardan.
Bu kabaklarda oldukça ilginçti.
Feribottan izlediğim deniz manzaraları beni büyüledi. Hava soğuk olmasaydı daha güzel olurdu eminim :((
Oğlumun kuşlarla dansı...
Oradan hiç ayrılmak istemedi,mutluluğu görülmeye değerdi kuzumun.
Teyzecik iştee
Onlar manzarayı,bende onları çektim :))
Topkapı Sarayı
Saraydan çekebildiğim birkaç kare. Zira içeride fotoğraf çekmek yasak.
Tarihte altınları nerelere kullanmışlar.

Bir Altın Çeşme'de bana yaptıran olsa ne güzel olurdu :)
Oğluşumla kuşları doyurmaya çalıştık.
Bir poşet dolusu ekmeği yediler keratalar
Carrefour Yılbaşına hazır
Yılın ilk günü İkea turu yaptık
İkea yolu
Dönüşte Akhisar yolunda yemek molası. Tavsiye edeceğim bir yer. Son derece temiz,ilgili bir işletme.Köfteleri de harika. 


3 yorum:

  1. ne kadar da güzel fotoğraf kareleri yakalamışsınız.istanbul yaşanacak şehirlerden olmasada(benim tercihim.çok kalabalık)mutlaka gezilip görülmesi gereken yerleden bir tanesi.sayende biraz gözlerimiz bayram etti.sevgiler

    YanıtlaSil
  2. çok güzel fotoğraflar paylaşmışsın 10 yıl öncesine gidip geldim.istanbulda bir yıl yaşama imkanım oldu hiç doyamadım.çok teşekkürler ve sevgiler

    YanıtlaSil
  3. İstanbul bana göre de doyasıya gezilip görülmesi gereken yererden. Henüz doyamadım gezmeye,daha çok yer var görmek istediğim. İnşallah daha uzun süreli gidip gezme imkanım olur. Ama yaşamak için çok kalabalık benim yaşadığım yere göre :)))

    YanıtlaSil